Споживач має право на:
1) отримання своєчасно та належної якості послуг згідно їз законодавством та умовами договору;
2) отримання в установленому законодавством порядку інформації про перелік послуг, їх вартість, загальну суму місячного платежу, структуру тарифів, нормативів (норм) споживання, режиму надання послуг, їх споживчі властивості;
3) відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, завданої його життю чи здоров’ю внаслідок неналежного надання послуг або їх ненадання;
4) зменшення розміру плати в разі надання послуг не в повному обсязі, зниження якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;
5) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом установленого Кабінетом Міністрів України строку;
6) несплату вартості послуг за період тимчасової відсутності Споживача і членів його сім’ї (у разі відключення Виконавцем води і опломбування запірних вентилів у квартирі (будинку садибного типу) та відновлення надання цих послуг шляхом зняття пломб за свій рахунок протягом доби згідно з письмовою заявою;
7) зменшення розміру плати за послуги у разі тимчасової відсутності Споживача та/або членів його сім’ї на підставі його письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання);
8) перевірку кількісних та/або якісних показників надання послуг (якість і тиск води) у порядку, встановленому Правилами, іншими актами законодавства України та цим договором. Витрати, пов’язані з перевіркою кількісних і якісних показників надання послуг, відшкодовуються Виконавцем у разі обґрунтованості звернення Споживача та Споживачем— у разі необґрунтованості такого звернення;
9) установлення квартирних засобів обліку води та взяття їх на абонентський облік;
10) періодичну повірку, обслуговування та ремонт квартирних засобів обліку у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж;
11) ознайомлення з нормативно-правовими актами у сфері житлово-комунальних послуг;
12) внесення за погодженням з Виконавцем у договір змін, що впливають на розмір плати за послуги;
13) звільнення від плати за послуги у разі їх ненадання та отримання компенсації за перевищення строків проведення аварійно-відбудовних робіт;
14) укладення з Виконавцем договору про заміну або ремонт технічно несправних санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та квартирних засобів обліку.
15) за отриманням інформації про надання послуг звертатися до КП “Городоцьке ВКГ” за адресою, м.Городок, вул.Чорновола, 2, або по телефону 3-07-02; 3-09-00 та на офіційному веб — сайті підприємства
http://gorodok-vodokanal.lviv.ua
Телефон спеціального виклику у разі виникнення аварій них та інших надзвичайних ситуацій
Аварійна та ремонтніа служби внутрішньобудинкових мереж:
м. Городок, вул. Комарнівська, 68, тел. 3-07-02;
м. Городок, вул. Чорновола, 2, тел.3-09-00